zondag 18 september 2011

Nailart: paardebloemen


Snel even een eerste berichtje. Vandaag had ik zin om met mijn nail art spulletjes aan de slag te gaan, en dit is dan het resultaat.
Ik heb hiervoor een aantal
budget-proof spulletjes gebruikt:
-Oxy power base coat van Herome
-Essence multi dimension, movin'on
-Essence Nail art pen, cool black
-Essence french manicure & pedicure pen
-Essence nail sealer

Ik ben begonnen met de Herome basecoat en heb vervolgens één (ja één) laagje movin' on aangebracht, dit even goed uit laten harden. Vervolgens heb ik met de zwarte nail art pen een 'steeltje' gemaakt, weer goed laten drogen. Hierna heb ik met de witte nail art pen korte streepjes getrokken om het bloemetje af te maken. Top coat eroverheen om alles af te sealen, et voilà je nailart is klaar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Liefs,
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten