dinsdag 20 september 2011

Swatch: Catrice Goldfinger

Ik had al veel positieve berichten gehoord over Catrice goldfinger. Ik houd normaal gesproken niet zo van gouden lak (gebruik het eigenlijk alleen voor de details) maar ik besloot hem toch mee te nemen toen ik hem tegen kwam.


En daar ben ik achteraf heel blij mee! Wat een mooie lak. Het is echt een bijzondere kleur, een beetje champagne achtig. Het is goud maar heeft een zilveren frost finish.
De lak denkt in één laagje al prima, ik heb voor de foto toch een tweede laagje gebruikt odat dan het effect net wat mooier uitkomt.


Catrice goldfinger bevat 10ml nagellak en is verkrijgbaar in alle Kruidvat fillialen voor €2,49. Het kan zijn dat dit lakje in jouw filliaal nog niet te krijgen is, het behoort tot de nieuwe collectie.

Liefs,
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten