woensdag 21 september 2011

Swatch: Essence freestyle & tip painter

Essence heeft een aantal producten uitgebracht die Nail-art weer een stukje makkelijker maken voor iedereen. De freestyle & tip painters zijn daar weer een mooi voorbeeld van.

Ik heb de volgende drie gekocht:

-metallic champagne
-more than silver
-pink!

Als je het flesje opend komt er een klein, dun, lang kwastje uit. De lak heeft zich in de top van het kwastje (waar de haren vastzitten) verzameld en komt tijdens het 'tekenen' geleidelijk naar beneden. Dit is totaal niet storend, eerder handig omdat je dan niet steeds opnieuw hoeft te dopen.


Ik had verwacht dat het nog best moeilijk zou zijn om deze freestylers te gebruiken. Dat valt dus 100% mee! Ok, je moet niet meteen verwachten dat je er hele tekeningen mee kunt maken maar een beetje rechtdoor en krom gaat heel goed.

Hier mijn eerste poging met metallic champagne op essence hypnotic poison. Ik ben meteen helemaal geïnspireerd. Ik denk dat het wel lastiger is om met links op mijn rechterhand hetzelfde te doen.

Het is wel jammer dat de freestylers niet echt met elkaar vergelijkbaar zijn. Metallic champagne lakt heel mooi en dekkend maar more than silver is echt een glitterlakje waarmee je subtiel glitters aan kunt brengen. Je krijgt dus niet echt een lijntje zoals bij metallic champagne. Pink! is een vrolijke knal kleur maar erg ondergrond afhankelijk. Op een lichte en effen ondergrond is er geen probleem maar probeer je op een donkerder ondergrond te tekenen, dan verlies je de kleur. Jammer want roze kan zo mooi zijn op een dokere onderkleur.

Mijn favoriet is dus echt metallic champagne.

De freestylers zijn bij de grotere Kruidvat fillialen verkrijgbaar voor €1,99 per stuk.

Liefs,
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten