dinsdag 11 oktober 2011

Swatch: Sephora moody woman

Dit seizoen moeten we allemaal aan de metallic kleuren. Chanel heeft alvast de trend gezet met 3 lakken: Graphite, Péridot en Quarz.
Ik ben druk opzoek naar dupes (de originele lakjes kosten maar liefst €22,00 en de kwaliteit schijnt tegen te vallen).

bron

Maar ondertussen heb ik wel een lakje gevonden wat in de geest van deze trend past. Moody woman van Sephora. Ik was nog niet bekend met de kleine (5ml) flesjes van Sephora en ik moet zeggen dat het kwastje een stuk minder is, waarom zo groot en lomp? Het kwastje went wel snel, maar het lakt toch prettiger met hun grotere flesjes.


Dit lakje dekt keurig in twee laagjes en geeft dan een mooie diep groene kleur op je nagel met een overvloedige gouden shimmer, nee het is geen dupe van Péridot helaas.

Ik vind hem helemaal leuk en denk dat ik deze lak vaak ga dragen komende maanden.

Moody woman is verkrijgbaar bij Sephora voor €5,80.

Liefs,

Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten