zaterdag 22 oktober 2011

Nail art: Pink Ribbon III

Tijd voor een nieuwe Pink Ribbon nail art!

Eerder al konden jullie lezen dat ik Pink Ribbon nail arts zou maken voor de Oktober borstkankermaand. Ook zagen jullie al deel 1 en 2 voorbij komen. Het word steeds moeilijker om met een goede, originele, nailart aan te komen.

Maar hier is er dan weer een!

Voor deze nailart gebruikte ik:

-Snow Motion (Catrice)
-Pink Summer (H&M)
-Freestler in Tip painter pink! (Essence)
-Make it golden (Essence)

Voor deze nailart maakte ik gebruik van een techniek waarbij je een sponsje in de lak doopt en vervolgens op je nagels stempelt voor een 'gradient' effect. Ik heb deze techniek nog niet helemaal onder controle, als ik er echt alle ins en outs van weet volgt er een how-to promise!

Wat vinden jullie van de 3e Pink Ribbon Nailart?

Liefs,

Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten