donderdag 20 oktober 2011

Nail art: hard black

Zwarte nagellak is een klassieker. Het is er al jaren en zal er ook nog jaren zijn. Daarom is het tijd voor iets nieuws. Zwart met een randje!... Na de klik meer over deze nailart.



Zwarte nagellak doet het goed onder veel verschillende soorten mensen. Het kan chique en sophisticated zijn maar ook rock en roll en goth.
Ik wilde vandaag iets nieuws doen met de basic zwarte nagellak en besloot te spelen met mat en glans.

Voor deze nailart gebruikte ik:
- I wear my sunglasses at night (Catrice)
- Matt topcoat (Essence)
- zwarte freestyle and tip painter (Essence)

Ik lakte eerst twee laagjes I wear my sunglasses at night (een hele leuke zwart trouwens, zal hem binnenkort swatchen). Daaroverheen lakte ik de matte topcoat en vervolgens zette ik willekeurig een aantal lijnen op mijn nagel met de striper. Easy does it!
Liefs,

Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten