maandag 17 oktober 2011

Nailart: Silver feathers

 In dit artikel vertelde ik al dat ik op zoek ben naar Chanel dupes. In mijn zoektocht stuitte ik op icy princess. Ik hoopte dat dit lakje een dupe zou zijn van Chanels Graphite


Het is helaas nét geen Graphite, Graphite heeft een donkerder ondertoon en holografische glitters. Toch vind ik dit een hele mooie lak. Het licht wordt heel mooi weerkaatst en de lak is vrij licht wat hem goed draagbaar maakt.
Zoals de meeste lakjes van de Essence colour & go lijn lakt hij erg fijn en is hij snel droog.
Icy princess kost €1,29 en is verkrijgbaar bij Kruidvat fillialen met een Essence nailart schap.

Ik heb ook meteen maar een simpele nailart gemaakt met dit lakje. Hiervoor gebruikte ik de Essence nailart pennen, Silver star en french manicure & pedicure.

Met de witte pen tekende ik eerst de veertjes, vervolgens heb ik met de zilveren pen nog even de 'steeltjes' van de veertjes extra aangezet.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Liefs,

Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten