zondag 25 september 2011

Nailart: Blond Amsterdam

Ik ben een groot fan van Blond Amsterdam, daarom werd het hoog tijd om hier ook eens een nailart mee te maken.

Ter inspiratie:






Stap 1. Van elke hand lakte ik 3 nagels wit (Catrice Snow Motion), 1 nagel roze (Catrice, sweets for my sweets) en 1 blauw (Catrice, Blue Cara Ciao).







Stap 2. Met een kwastje mengde ik wat verdunner met lak op een CD. Vervolgens kon ik met hetzelfde kwastje op mijn nagels schilderen.
Ik schilderde drie witte strepen op mijn duim (Catrice Snow motion), het profiel van een gezicht op mijn wijsvinger (Catrice, Moulin Rouge Light), en een hartje op mijn middelvinger (H&M, Fall in love). Het hoeft niet super netjes, dat doet Blond zelf ook niet.

Op mijn andere hand schilderde ik een ster op mijn middelvinger (Catrice, Sand Francisco) en een afgebroken ster en hartje op mijn ringvinger.

Stap 3. Met een zwarte en witte nailart pen (Essence)  maakte ik het af.













Wat vinden jullie ervan?

Liefs,

Saskia

3 opmerkingen:

  1. wow, die is heel cool geworden. zeker als je een blond mok vasthoudt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!

    Het is altijd leuk om complimentjes te ontvangen!

    Liefs,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen