zaterdag 24 september 2011

Swatch: Grasgroen van Hema en Make it golden van Essence

Een frisse combinatie van groen en goud....


Over Hema lakjes ben ik vrij positief, ze zijn goedkoop, goed gepigmenteerd en houdbaar. De kleur in het potje komt ook altijd goed overeen met de kleur op je nagles, je weet dus wat je koopt. Dat het kwastje wat korter is neem ik maar voor lief.
Deze grasgroene kleur trok mijn aandacht tussen alle saaiere kleuren die je normaal bij Hema vindt.
Het is een metallic lakje, wat deze herfst een echte trend wordt. De kleur vind ik zelf meer geschikt voor de zomer, het is echt fel groen.
Ik vind hem op mijn nagels erg mooi uitpakken, het geeft een frisse uitstraling.
Dit is het resultaat na één laagje lak:
En dit is het resultaat na het tweede laagje lak:
Het kan prima met één laagje, maar hij knalt er net wat mooier uit met een tweede laagje.
Toen ik deze lak er eenmaal op had zitten bedacht ik me dat het wel leuk zou kunnen zijn om de nieuwe glitterlak van Essence, Make it golden, er overheen te dragen. Dit is het resultaat:
Best mooi toch? Ik hou wel van de combinatie groen/goud.
Het Hema lakje is verkrijgbaar voor €3,95 en Make it golden is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €1,29.
Liefs,
Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten